Beta Enduro modellen

Beta RR Racing 4T 350/390/430/480

 

De 2019 Beta Enduro RR range is nu ook voorzien van een Racing versie. Deze Racing modellen zijn ontwikkelt door de Beta Race afdeling en lijken veel op de motor waar Steven Holcombe mee reed tijdens het Enduro World Champion. De 2019 Racing modellen zijn beschikbaar als 250 en 300 cc tweetakt en 350, 390, 430, 480 cc viertakt model. De grootste wijzigingen in 2019 zijn doorgevoerd voor gewichtsbesparing. Zo is de kickstarter komen te vervallen, is er een nieuw ontwerp koppeling toegepast en is de accu vervangen voor een lithium versie. Verder zijn de Racing modellen van een nieuwe 48 mm closed-cartridge Sachs voorvork en Schokbreker. Ook zijn veel geanodiseerde delen toegepast. Zoals gebruikelijk in de race is ook hier voor de tweetakten niet gekozen voor een oliepomp maar een premix brandstof zodat naar eigen inzicht kan worden gekozen voor een mix. Ten opzichte van de standaard RR Enduro modellen onderscheiden de Racing versies zich met:

 

 

 

  • Verbeterde Sachs voorvork (Ø 48mm) en schokbreker.
  • Zwarte aluminium voetsteunen met een groter contactoppervlak.
  • Rode aluminium kettingspanners.
  • Quick-release pin op de vooras om het wiel snel te kunnen wisselen.
  • Racing zadel.
  • Zwart geanodiseerd schakel- en achterrempedaal.
  • Diverse rood geanodiseerde aluminium onderdelen voor een Factory look.
  • Rode velgstickers en speciale Racing stickerset.
  • Achtertandwiel met een geanodiseerd aluminium hart en rvs tanden.

 

 

 

De Beta Enduro RR Racing 350 en 390 zijn leverbaar vanaf € 10.675,-. De Racing RR 430 en 480 zijn er vanaf € 10.850,- 

 

(incl. BTW, BPM en kosten rijklaar maken)

 

Beta Enduro RR Racing 2T 250/300

 

 

De 2019 Beta Enduro RR range is nu ook voorzien van een Racing versie. Deze Racing modellen zijn ontwikkelt door de Beta Race afdeling en lijken veel op de motor waar Steven Holcombe mee reed tijdens het Enduro World Champion. De 2019 Racing modellen zijn beschikbaar als 250 en 300 cc tweetakt en 350, 390, 430, 480 cc viertakt model. De grootste wijzigingen in 2019 zijn doorgevoerd voor gewichtsbesparing. Zo is de kickstarter komen te vervallen, is er een nieuw ontwerp koppeling toegepast en is de accu vervangen voor een lithium versie. Verder zijn de Racing modellen van een nieuwe 48 mm closed-cartridge Sachs voorvork en Schokbreker. Ook zijn veel geanodiseerde delen toegepast. Zoals gebruikelijk in de race is ook hier voor de tweetakten niet gekozen voor een oliepomp maar een premix brandstof zodat naar eigen inzicht kan worden gekozen voor een mix. Ten opzichte van de standaard RR Enduro modellen onderscheiden de Racing versies zich met:

 

 

 

  • Verbeterde Sachs voorvork (Ø 48mm) en schokbreker.
  • Zwarte aluminium voetsteunen met een groter contactoppervlak.
  • Rode aluminium kettingspanners.
  • Quick-release pin op de vooras om het wiel snel te kunnen wisselen.
  • Racing zadel.
  • Zwart geanodiseerd schakel- en achterrempedaal.
  • Diverse rood geanodiseerde aluminium onderdelen voor een Factory look.
  • Rode velgstickers en speciale Racing stickerset.
  • Achtertandwiel met een geanodiseerd aluminium hart en rvs tanden.

 

 

 

De Beta Enduro RR 250 is leverbaar vanaf € 9.685,- en de RR 300 RACING vanaf € 9.925,-

 

(incl. BTW, BPM en kosten rijklaar maken)

 

De Beta RR Enduro’s, model 2019, Een geavanceerd en compleet assortiment.

 

Beta RR 350/390/430/480 4T

 

 

De nieuwe Beta RR MY 2019 komt op de markt met een breder assortiment dan in voorgaande jaren. De Toscaanse motorbouwer heeft namelijk niet alleen gewerkt aan een verfijnder product met aanzienlijke technische verbeteringen; het heeft ook een nieuwe 200cc tweetaktmotor geïntroduceerd. Een tweetakt die, na de recente introductie van de 125cc, het assortiment compleet maakt, met maar liefst acht verschillende modellen. Deze 200cc tweetakt met automatische olie-injector en elektrische start, is een geweldige all-round Enduro voor wie op zoek is naar een makkelijk te berijden Enduro of off-road plezier.

 

Natuurlijk was er ook geen gebrek aan upgrades in het bestaande assortiment, met verbeteringen die voortvloeien uit uitgebreide race-ervaringen: in de afgelopen twee jaar heeft Beta drie EnduroGP Manufacturers World Championships gewonnen, een Enduro3 World Title en EnduroGP-titel, een Enduro Junior World Title en twee overwinningen in de Assoluti d'Italia.

 

De tweetakt modellen zijn voorzien van een verbeterde ECU en koppeling voor betere prestaties en handelbaarheid. Op de 300cc is de uitlaatklep verbeterd voor een extreem lineaire vermogensafgifte, waardoor een krachtige motor is ontstaan die gemakkelijk te gebruiken is onder extreme omstandigheden. Tevens zijn de 250 en 300cc modellen voorzien van een nieuwe expansiekamer voor betere prestaties over het hele toerenbereik. De viertakt modellen zijn voorzien van een verbeterd gashandvat en nieuwe mapping voor een betere gasrespons. Ook hier is de koppeling aangepast voor een zachter en beter gevoel. Alle modellen zijn nu voorzien van ZF voorvork en schokbreker. Deze nieuw 48mm ZF voorvork biedt de mogelijkheid de inbound en rebound op de bovenste forkcap in te stellen.

 

 

 

De Beta RR Enduro 4T 350 en 4T 390 zijn leverbaar vanaf € 9.850,-, de 4T 430 en 4T 480 zijn leverbaar vanaf € 9.995,-

 

 

 

De Beta RR Enduro’s, model 2019, Een geavanceerd en compleet assortiment.

 

Beta RR 125/200 2T

 

 

 

De nieuwe Beta RR MY 2019 komt op de markt met een breder assortiment dan in voorgaande jaren. De Toscaanse motorbouwer heeft namelijk niet alleen gewerkt aan een verfijnder product met aanzienlijke technische verbeteringen; het heeft ook een nieuwe 200cc tweetaktmotor geïntroduceerd. Een tweetakt die, na de recente introductie van de 125cc, het assortiment compleet maakt, met maar liefst acht verschillende modellen. Deze 200cc tweetakt met automatische olie-injector en elektrische start, is een geweldige all-round Enduro voor wie op zoek is naar een makkelijk te berijden Enduro of off-road plezier.

 

Natuurlijk was er ook geen gebrek aan upgrades in het bestaande assortiment, met verbeteringen die voortvloeien uit uitgebreide race-ervaringen: in de afgelopen twee jaar heeft Beta twee EnduroGP Manufacturers World Championships gewonnen, een Enduro3 World Title en EnduroGP-titel, een Enduro Junior World Title en twee overwinningen in de Assoluti d'Italia.

 

De tweetakt modellen zijn voorzien van een verbeterde ECU en koppeling voor betere prestaties en handelbaarheid. Op de 300cc is de uitlaatklep verbeterd voor een extreem lineaire vermogensafgifte, waardoor een krachtige motor is ontstaan die gemakkelijk te gebruiken is onder extreme omstandigheden. Tevens zijn de 250 en 300cc modellen voorzien van een nieuwe expansiekamer voor betere prestaties over het hele toerenbereik. De viertakt modellen zijn voorzien van een verbeterd gashandvat en nieuwe mapping voor een betere gasrespons. Ook hier is de koppeling aangepast voor een zachter en beter gevoel. Alle modellen zijn nu voorzien van ZF voorvork en schokbreker. Deze nieuw 48mm ZF voorvork biedt de mogelijkheid de inbound en rebound op de bovenste forkcap in te stellen.

 

 

 

De Beta RR 125 en 200 2T zijn leverbaar voor € 8.825,-

 

(incl. BTW, BPM en kosten rijklaar maken)

 

De Beta RR Enduro’s, model 2019, Een geavanceerd en compleet assortiment.

 

Beta RR 250/300 2T

 

De nieuwe Beta RR mijn 2019 komt op de markt met een breder assortiment dan in voorgaande jaren. De Toscaanse motorbouwer heeft namelijk niet alleen gewerkt aan een verfijnder product met aanzienlijke technische verbeteringen; het heeft ook een nieuwe 200cc tweetaktmotor geïntroduceerd. Een tweetakt die, na de recente introductie van de 125cc, het assortiment compleet maakt, met maar liefst acht verschillende modellen. Deze 200cc tweetakt met automatische olie-injector en elektrische start, is een geweldige all-round Enduro voor wie op zoek is naar een makkelijk te berijden Enduro of off-road plezier.

 

Natuurlijk was er ook geen gebrek aan upgrades in het bestaande assortiment, met verbeteringen die voortvloeien uit uitgebreide race-ervaringen: in de afgelopen twee jaar heeft Beta twee EnduroGP Manufacturers World Championships gewonnen, een Enduro3 World Title en EnduroGP-titel, een Enduro Junior World Title en twee overwinningen in de Assoluti d'Italia.

 

De tweetakt modellen zijn voorzien van een verbeterde ECU en koppeling voor betere prestaties en handelbaarheid. Op de 300cc is de uitlaatklep verbeterd voor een extreem lineaire vermogensafgifte, waardoor een krachtige motor is ontstaan die gemakkelijk te gebruiken is onder extreme omstandigheden. Tevens zijn de 250 en 300cc modellen voorzien van een nieuwe expansiekamer voor betere prestaties over het hele toerenbereik. De viertakt modellen zijn voorzien van een verbeterd gashandvat en nieuwe mapping voor een betere gasrespons. Ook hier is de koppeling aangepast voor een zachter en beter gevoel. Alle modellen zijn nu voorzien van ZF voorvork en schokbreker. Deze nieuw 48mm ZF voorvork biedt de mogelijkheid de inbound en rebound op de bovenste forkcap in te stellen.

 

 

 

De Beta RR Enduro 2T 250 is leverbaar vanaf € 8.950,- en de 2T 300 vanaf € 9.175,-

 

(incl. BTW, BPM en kosten rijklaar maken)

 

 

 

Beta X-trainer 250/300 2T

 

Beta heeft een revolutie teweeg gebracht in de enduro markt met een motor die compact is, licht en makkelijk te rijden. Maak kennis met de Xtrainer. De Xtrainer is de enige echte "all-round" enduro fiets in de markt met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.....Het is een playbike voor beginnende enduro rijders die zich willen vermaken op onverharde ondergrond of in de stad met een paar fraaie supermoto wielen. De Xtrainer biedt uitstekende prestaties met daarbij een groot rijgemak. Het deltabox frame heeft een lagere zithoogte en zwaartepunt. Met een zithoogte van 91cm, een gewicht van 98 Kg en een vermogens afgifte dat wat onder de grotere 300RR ligt, maakt dit een lichte en wenbare enduro.

 


Dit is de eerste echte enduro motor voor iedereen. Xtrainer; de ware definitie van Fun!

 

 

 

De Beta XTrainer is leverbaar voor € 7.580,-

 

(incl. BTW, BPM en kosten rijklaar maken)

 

Beta RR 125 Enduro LC

 

Dit is de nieuwe Beta RR 125 Enduro LC, voorzien van een moderne viertakt watergekoelde motor met prettige eigenschappen. Het frame is licht en robuust. Dankzij het lichte gewicht is dit een ideale motor voor de Enduro-liefhebbers die beginnen met rijden. Ook is de motor zeer zuinig. Een verbruik van 1:25 moet makkelijk haalbaar zijn. De enduro is voorzien van achterbrug met linksysteem, verstelbare schokbreker en een 41mm voorvork.

 

Met z'n 11Kw is deze motor geschikt voor het A1 rijbewijs.

 

De Beta Enduro RR 125 LC is leverbaar vanaf € 5.250,-

 

(incl. BTW, BPM en kosten rijklaar maken)

 

Beta Minicross E

 

De volledig nieuwe Beta Minicross-E is een gemakkelijk te rijden crosser voor kinderen die beginnen met motoren. De vermogensafgifte is geschikt om rustig te wennen aan het motorgevoel, op straat, in de tuin en op onverharde wegen, zonder bijkomstig geluid van een traditionele motor. Zodoende kan uw kind zonder overlast wennen aan een motor en het vertrouwen krijgen op een tweewieler. De electrische Beta Minicross is geschikt voor recreatief gebruik en voorzien van goede en moderne onderdelen om ook veilig te kunnen rijden. Zo zijn is een goede vering, schijfremmen en een high performance electrische motor toegepast. Het gewicht bedraagt slechts 43 kg en is geschikt voor kinderen van 6 tot 11 jaar. De leeftijd kan variëren door de capaciteiten of lengte van het kind. Dit is een kwestie van gewoon even proberen.

 

 

 

De Beta Minicross-E is er al vanaf € 1.395,-