Beta Trail modellen

Beta EVO 2T factory 125/250/300

Beta EVO 4T factory 300

Beta EVO 125 2T

 

Beta presenteert de nieuwe Trial EVO 2019.

 

De motorfabrikant uit het Italiaanse Toscane heeft de nieuwe modellen technisch verfijnd wat heeft geresulteerd in nieuwe motoren met meer vermogen en betere betrouwbaarheid, terwijl de wendbaarheid ook is verbeterd. De ontwikkeling van deze nieuwe modellen is gedaan met de kennis van het Beta Trial Factory Team (Albert Cabestany en James Dabill). Alle rijders, prefessioneel en hobby rijders kunnen rekenen op de beste technologie voor deze nieuwe modellen. Er zijn vier tweetakt motoren; 125, 250, 300 en 300 SS waarbij de “SS” staat voor “Super Smooth”. Deze “SS” is wat makkelijker in gebruik dan gewone 300cc tweetakt. De bekende 300cc viertakt biedt hierbij ook een mooi alternatief ten opzichte van de tweetakten door het meer gelijkmatige viertakt blok. De nieuwe tweetakt Evo modellen (behalve de 125cc) zijn voorzien van nieuwe cilinder voor een betere vermogensafgifte bij lage toeren. Ook is de versnellingsbak verbeterd en is een nieuwe CDI toegepast met verbeterde mapping. Ook de Evo 4T 300 viertakt is een nieuwe CDI met verbeterde mapping toegepast. Voor alle EVO modellen is er een nieuwe schokbreker toegepast voor een verbeterde in- en rebound. Verder is de voorvork en remklauw aan de achterkant verbeterd. Met een fraai ontwerp en de diverse verbeteringen, heeft Beta weer een aantal trial motoren gepresenteerd die makkelijk te berijden zijn maar ook geschikt voor het competitie nivo.

 

 

 

 

 

De 125cc tweetakt is er voor € 6.090,-
(incl. BTW en kosten rijklaar maken)

 

 

 

Beta EVO 25/300 2T

 

Beta presenteert de nieuwe Trial EVO 2019.

 

De motorfabrikant uit het Italiaanse Toscane heeft de nieuwe modellen technisch verfijnd wat heeft geresulteerd in nieuwe motoren met meer vermogen en betere betrouwbaarheid, terwijl de wendbaarheid ook is verbeterd. De ontwikkeling van deze nieuwe modellen is gedaan met de kennis van het Beta Trial Factory Team (Albert Cabestany en James Dabill). Alle rijders, prefessioneel en hobby rijders kunnen rekenen op de beste technologie voor deze nieuwe modellen. Er zijn vier tweetakt motoren; 125, 250, 300 en 300 SS waarbij de “SS” staat voor “Super Smooth”. Deze “SS” is wat makkelijker in gebruik dan gewone 300cc tweetakt. De bekende 300cc viertakt biedt hierbij ook een mooi alternatief ten opzichte van de tweetakten door het meer gelijkmatige viertakt blok. De nieuwe tweetakt Evo modellen (behalve de 125cc) zijn voorzien van nieuwe cilinder voor een betere vermogensafgifte bij lage toeren. Ook is de versnellingsbak verbeterd en is een nieuwe CDI toegepast met verbeterde mapping. Ook de Evo 4T 300 viertakt is een nieuwe CDI met verbeterde mapping toegepast. Voor alle EVO modellen is er een nieuwe schokbreker toegepast voor een verbeterde in- en rebound. Verder is de voorvork en remklauw aan de achterkant verbeterd. Met een fraai ontwerp en de diverse verbeteringen, heeft Beta weer een aantal trial motoren gepresenteerd die makkelijk te berijden zijn maar ook geschikt voor het competitie nivo.

 

 

 

 

 

De 250cc tweetakt is er voor € 6.240,- en de 300cc tweetakt voor € 6.340,-

 

(incl. BTW en kosten rijklaar maken)

 

Beta EVO 300 SS

 

Beta presenteert de nieuwe Trial EVO 2019.

 

De motorfabrikant uit het Italiaanse Toscane heeft de nieuwe modellen technisch verfijnd wat heeft geresulteerd in nieuwe motoren met meer vermogen en betere betrouwbaarheid, terwijl de wendbaarheid ook is verbeterd. De ontwikkeling van deze nieuwe modellen is gedaan met de kennis van het Beta Trial Factory Team (Albert Cabestany en James Dabill). Alle rijders, prefessioneel en hobby rijders kunnen rekenen op de beste technologie voor deze nieuwe modellen. Er zijn vier tweetakt motoren; 125, 250, 300 en 300 SS waarbij de “SS” staat voor “Super Smooth”. Deze “SS” is wat makkelijker in gebruik dan gewone 300cc tweetakt. De bekende 300cc viertakt biedt hierbij ook een mooi alternatief ten opzichte van de tweetakten door het meer gelijkmatige viertakt blok. De nieuwe tweetakt Evo modellen (behalve de 125cc) zijn voorzien van nieuwe cilinder voor een betere vermogensafgifte bij lage toeren. Ook is de versnellingsbak verbeterd en is een nieuwe CDI toegepast met verbeterde mapping. Ook de Evo 4T 300 viertakt is een nieuwe CDI met verbeterde mapping toegepast. Voor alle EVO modellen is er een nieuwe schokbreker toegepast voor een verbeterde in- en rebound. Verder is de voorvork en remklauw aan de achterkant verbeterd. Met een fraai ontwerp en de diverse verbeteringen, heeft Beta weer een aantal trial motoren gepresenteerd die makkelijk te berijden zijn maar ook geschikt voor het competitie nivo.

 

 

 

 

 

De 300cc SS tweetakt is er voor € 6.340,-

 

Beta EVO 300 4T

 

Beta presenteert de nieuwe Trial EVO 2019.

 

De motorfabrikant uit het Italiaanse Toscane heeft de nieuwe modellen technisch verfijnd wat heeft geresulteerd in nieuwe motoren met meer vermogen en betere betrouwbaarheid, terwijl de wendbaarheid ook is verbeterd. De ontwikkeling van deze nieuwe modellen is gedaan met de kennis van het Beta Trial Factory Team (Albert Cabestany en James Dabill). Alle rijders, prefessioneel en hobby rijders kunnen rekenen op de beste technologie voor deze nieuwe modellen. Er zijn vier tweetakt motoren; 125, 250, 300 en 300 SS waarbij de “SS” staat voor “Super Smooth”. Deze “SS” is wat makkelijker in gebruik dan gewone 300cc tweetakt. De bekende 300cc viertakt biedt hierbij ook een mooi alternatief ten opzichte van de tweetakten door het meer gelijkmatige viertakt blok. De nieuwe tweetakt Evo modellen (behalve de 125cc) zijn voorzien van nieuwe cilinder voor een betere vermogensafgifte bij lage toeren. Ook is de versnellingsbak verbeterd en is een nieuwe CDI toegepast met verbeterde mapping. Ook de Evo 4T 300 viertakt is een nieuwe CDI met verbeterde mapping toegepast. Voor alle EVO modellen is er een nieuwe schokbreker toegepast voor een verbeterde in- en rebound. Verder is de voorvork en remklauw aan de achterkant verbeterd. Met een fraai ontwerp en de diverse verbeteringen, heeft Beta weer een aantal trial motoren gepresenteerd die makkelijk te berijden zijn maar ook geschikt voor het competitie nivo.

 

 

 

 

 

De 300cc viertakt is er voor € 7.195,-

 

Beta EVO 80 Senior kinderen

 

De EVO 80 Senior is een gebruiksvriendelijke Trial voor de beginnende rijder. Een beginner moet zich op het gemak voelen met deze motor en daar is deze voor gemaakt. Technisch gezien is de Senior de grotere broer van de Junior EVO 80, met afmetingen van een 80cc Trial, met de 80cc tweetakt motor, maar dan een andere tandwiel verhouding en dikkere voorvork. Deze combinatie maakt het mogelijk om voor de jongere rijders obstakels te nemen met voldoende motorvermogen. Met het 21" voorwiel en 18"achterwiel is de Senior net wat groter dan zijn kleinere broer, de EVO 80 Junior.
De Beta Trial EVO 80 is uitgevoerd met hydraulische remmen, voor en achter. Ook is er een hydraulische koppeling toegepast.

 

 

 

De EVO 80 is geschikt voor zowel de beginnende – als de meer ervaren rijders.

 

De nieuwe EVO 80 Senior trial motor is er voor € 3.875,-

 

 

 

(incl. BTW en kosten rijklaar maken)

 

Beta EVO 80 Junior kinderen

 

De EVO 80 Junior is een gebruiksvriendelijke Trial voor de beginnende rijder. Een beginner moet zich op het gemak voelen met deze motor en daar is deze voor gemaakt. Technisch gezien is de Junior is een vereenvoudigde EVO 80, met afmetingen van een 80cc Trial, met de 80cc tweetakt motor, maar dan wat rustiger in gebruik door een andere tandwiel verhouding. Deze combinatie maakt het mogelijk om voor de jongere rijders obstakels te nemen met voldoende motorvermogen. Met het 19" voorwiel en 17"achterwiel is de junior net wat kleiner dan zijn grotere broer de EVO 80 Senior. De junior 80 is uitgevoerd met hydraulische remmen, voor en achter. Ook is er een hydraulische koppeling toegepast.

 

De nieuwe EVO 80 junior is leverbaar voor € 3.550,-

 

(incl. BTW en kosten rijklaar maken)

 

Beta Mini Trail elektrisch

 

Nu beschikbaar, de eerste electrische trial motor voor kinderen. Ontworpen en gemaakt door een gerenommeerde fabrikant van trial en off road motoren! Belangrijk voor een jonge rijder zijn de goede rijhouding, het gewicht, de remmen en de bediening van het gas en de vering. De nieuwe Beta Minitrial-E is ontworpen om de nieuwe rijder zelfvertrouwen te geven tijdens zijn/haar eerste trial-avontuur.

 

De belangrijkste eigenschappen van de Minitrial-E zijn:

 

  • 36V electromotor
  • door middel van een schakelaar zijn 3 verschillende motorkarakters instelbaar
  • verstelbare voorvork en achterschokbreker
  • aluminium frame en achtervork (4 kg lichter dan concurrentie)
  • hydraulisch bediende schijfremmen

 

Deze Minitrial-E 16" is er al voor € 1.775,- en de 20" is er voor € 1.875,-

 

(incl. BTW en kosten rijklaar maken)

 

Beta Minitrail elektrisch XL

 

Nu beschikbaar, de eerste electrische trial motor voor kinderen. Ontworpen en gemaakt door een gerenommeerde fabrikant van trial en off road motoren! Belangrijk voor een jonge rijder zijn de goede rijhouding, het gewicht, de remmen en de bediening van het gas en de vering. De nieuwe Beta Minitrial-E is ontworpen om de nieuwe rijder zelfvertrouwen te geven tijdens zijn/haar eerste trial-avontuur. Ten opzichte van de gewone 20" electrische trial is deze XL wat groter en levert de motor veel meer vermogen, 1350W en gevoed door een lithium accu, ten opzichte van 750W gevoed door drie loodaccu's voor de gewone 20" electrische trial.

 

De belangrijkste eigenschappen van de Minitrial-E XL zijn:

 

  • 48V/1350W electromotor
  • door middel van een schakelaar zijn 3 verschillende motorkarakters instelbaar
  • verstelbare voorvork en achterschokbreker
  • aluminium frame en achtervork (4 kg lichter dan concurrentie)
  • hydraulisch bediende schijfremmen

 

Deze Minitrial-E 20" XL is er  voor € 3.390,-